jan 062016
 

Opel Astra H

Összegzés: van pár nyavalyája, de jóval megbízhatóbb, mint a korábbi szériák.

100 e km felett rezegnek a kárpitok

Visszahívások:

– 2005/03 – kormányösszekötők – teljesen kitekert állapotban hozzáért a kerék az alsó lengőkarhoz
– 2006/04 – kormánygömbfej széthullhat, megszűnik a kormányzás

 

1.9 CDTI

Hűtőfolyadék-szivattyú megadhatja magát 60 e km környékén, emiatt ledobja a vezérműláncot
Váltócsere 90 ezernél

 

1.7 CDTI

– turbo 430eFt
– klimakompresszor 360eFt
– turbovezérlő szelep 60eFt
– váltókar 90eFt
– vízcső repedés 30 eFt

2-szer cserélték a digit klímát
elment a vízcső, turbócső
99000km-nél az egész kuplung szerkezet
központizár

 

1.7 DTI – kb. 5,5 l/100 km kombinált fogyasztás

Az olajszivattyú önzáró anyája 173.000. km-nél leforgott a tengelyről(ejnye-bejnye Isuzu japán mérnökök csak egy kis menetrögzítő kellett volna!!!

Ablaktörlő mechanika 160.000. km-nél megadta magát(kb. 70.000. FT)

Két első kerékagycsapágy (kb.65.000. FT/db szervízáron.Az első kb.200.000.km-nél,a második 290.000.nél cserélve két különböző oldalon.).
Bal hátsó spirál rugó 150.000 km-nél

 

 1.6 – kb. 7,0 l/100 km

93.150 km – trafóhíd csere (+új gyertyák

125.100 km – motorból kihullott egy tartócsavar – tartóbakcsere + csavar

131.650 km – kormányösszekötő és nyomtávrúd csere

150.000 km – hengerfejes lett

hűtő kiegyenlítő tartály vízszintjelző okozott néhány téves coolant level check jelzést

Egyszer a Twinport szelep szállt el, a gyújtótrafósor

 

1.4 – kb. 6,2-7,0 l/100 km

lambdaszonda 180000km után 60e Ft
kalaptartó 1e Ft
izzócserék sűrűn 2e Ft

ablakmosó folyadék szivattyú
ablaktörlő motor
computer

vezérműlánc
bal hátsó ajtókilincs

– Board Computer (3.000 HUF)
– Vezérműlánc (20.000 HUF)- feszítőgörgők nélkül

 

1.2

vezérműlánc-feszítő (30ezer kmnél)

 

Astra J

 

🙂 – Hivatásos sofőr vagyok, napi 10-12 órát töltök kocsiban, nagyjából 500km-t megyek egy nap. Imádom csinálni, imádok úton lenni, mindig új tájakra eljutni, de amióta az Astra flotta megjött, a hideg ráz a gondolattól is, hogy útra keljek

2.0 CDTi

89500 km – kettőstömegű lendkerék
Tanksapka-ajtó zár
Csomagtérajtó emelő gázteleszkópok
Generátor

1.7 CDTi

klíma kompresszor! (típushiba!
üzemanyag szabályzó szelep

 

 

1.6 CDTi

Folyamatosan problemam van a reszecskeszurovel
Lendkerek
Gyari aksi
Fagyasgatlo szivargott

 

1.6

Hátsó oldalajtó zárja
a szél befúj (!!!) valahol az ajtó körül
a hídtrafó , ez 230.000 km-nél volt
Ajtó kárpit egy helyen nem volt rendesen rögzítve
szériahibás tempomat
Fenti féklámpa hiba
a váltókarnál eltört egy rugó, ezért nem állt vissza közép állásba magától
a jobbos féltengely megadta magát – már nem garanciális – – – 68000 km
Fényre sötétedő visszapillantó, nem sötétedik már fényre

 

1.4 – kb. 7,0 l/100 km

A motor 1,4 Ecotec lassú nehézkes nem egy kirobbanó típus.
Hátsó ajtó rohad a díszléc alatt
automata klíma nagyon gyenge.
Tempomat hiba
ESP elromlott
a már kétszer szétszedett jobb első ülés, ami recseg, mint egy jó 30 éves Zsiguliban
pedálsor csere
ékszíj-feszítő
bicskakulcs

 

Opel Astra visszahívások:

Visszahívás Modell Ok VIN kezdet VIN vég
19/02/1993 Astra 1.7 Diesel alternator wiring may chafe brake pipes 1991.08. – 1992.12
28/04/1993 Astra-F cars és vans possibility of windscreen wiper failure Prior to P8170325
13/09/1993 Astra Turbo Diesel engine wiring harness may chafe on power steering pump pulley 57P8104212 to R8153213
24/03/1995 Astra, Cavalier, Combo, Corsa és Omega static sparking during refuelling (astra) 2) air bag not deploy
30/08/1995 Astra fitted with 1.7DTL soft blow diesel chafing of engine wiring harness S5000001 to S5241939
17/04/2000 Astra F (all derivatives) remote possibility of brake fluid contamination Various
14/07/2000 Astra „G” (3 door) front driver/co-driver seat locking mechanism may become inoperative X5 000 001 to X5 082 299
22/08/2002 ASTRA G és ZAFIRA possible contamination of brake fluid W0L0TGF3522184592 W0L0TGF3522228524
22/08/2002 ASTRA G és ZAFIRA possible contamination of brake fluid W0L0TGF072B010739 W0L0TGF072B011785
22/08/2002 ASTRA G és ZAFIRA possible contamination of brake fluid W0L0TGF4825187593 W0L0TGF6925216468
22/08/2002 ASTRA G és ZAFIRA possible contamination of brake fluid W0L0TGF672B013556 W0L0TGF672B014989
16/03/2005 ASTRA H incorrect gear and steering knuckle fitted
06/04/2006 Astra H possible loss of steering control
22/05/2008 Astra G és Astra H risk of fire
18/11/2010 MERIVA B, ASTRA J front passenger seat could move without warning.
14/01/2011 Insignia és Astra J window anti-trap may malfunction AG091656 BG041791
14/01/2011 Insignia és Astra J window anti-trap may malfunction B8023030 B8023938
30/01/2015 Astra J possibility of fire CG000013 CG000019
30/01/2015 Astra J possibility of fire A3001367 B3023583
30/01/2015 Astra J possibility of fire A8000004 C8000013
30/01/2015 Astra J possibility of fire AG000001 CG000009
06/02/2015 Astra J & Astra GTC (Diesel Engine) short circuit with possibility that fire may occur A8000006 B8035697

 

Forrás:

www.dft.gov.uk

www.nepitelet.hu

www.honestjohn.co.uk

 

 

 

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.